söndag 26 augusti 2018

Anna Ahlborg skriver den 25 augusti kl. 14:40







Det kommer mera












-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svenskarna skriver här
Anna Ahlborg  Skriver idag detta, ett bra exempel att följa
26 augusti kl. 22:01
 
Tips: Rösta på Jimmie Åkesson! Han har mest etik och moral av alla i SD. Han gillar heller inte aborter-något jag personligen hedrar honom för.
En annan sak som är hedrande för honom är att han inte vill slänga ut alla invandrare-bara de som är brottslingar. Han ser alltså inte alla som brottslingar-vilket jag högaktar honom för!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag älskar Swing och dans Kolla




Men inte den regering vi har nu

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den sanna händelsen från mig som berör Sverige nu.

I fredagskväll ca klockan 23.00 hade min älskade fru spytt cirka 2 liter blod, och hade jättemycket ont i magen Jag ringde 1177, och frågade vad gör jag nu?
RING 112 nu,
Jag ringde 112, 
Svar: Du sitter i kö, och du har nummer 67
Jaså, det var bara att vänta.
Ny röst; Du har nu kö-nummer 65, och vi gör allt vi kan för att du skall komma fram.
Ny röst: Ny röst; Du har nu kö-nummer 64 och vi gör allt vi kan för att du skall komma fram.
Efter en timma ca kl 24 på natten kom jag fram.
Svar. Vi har ingen ambulans inne.
Hur gör jag då?
Hur allvarligt är det?
Ja min fru har kräkts upp ca 2 liter svart blod.
Svar: jaha vi gör vad vi kan
När klockan ca var 03.00 kom ambulansen efter 4 timmar.
Det var två trevliga killar som körde med blåljus till Karlskrona.

Är detta Sverige? Eller är det Syrien?
Nej detta är Sverige med en fullständigt oduglig regering.

Jag har aldrig i mitt liv trott att det skulle ta en timme att komma fram till 112.
Allt detta är den totala sanningen.
Min fru mår efter förhållanden bra
Thore Hult


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ingela Karlsson  Skriver idag
26 augusti kl. 13:56
Jag har ABSOLUT ingenting emot människors sexuella läggning - men vad i hela fridens namn har pride-symboler i en vallokal att göra? Jag trodde det skulle vara så neutralt och objektivt som det bara går att vara i en vallokal - både när det gäller valarbetares klädsel, vad för smycken och andra symboler man bär m.m och omgivningen/miljön i lokalen. Vad blir det härnäst man får bära och skylta med?

Jag tycker INTE detta är ok. Flaggan anses dessutom symboliserar allas "lika värde" MEN de som viftar med denna flaggan med ena handen - de kastar sten och ägg på Sverigedemokrater med den andra handen och vrålar glåpord och spottar på oss samtidigt. Det blir så oerhört falskt över det.
Jag mår verkligen illa av allt detta hyckleri som pågår. 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alla vi svenskar som klagar på den regering vi har





Anna Ahlborg har sett detta skrivet

Inez Söderman Stenström skriver: 
Jag älskar Sverige! 
Är född på 50 talet då vårat land var tryckt och bra, man kunde gå vart man ville vilken tid på dygnet som helst utan att bli trakasserad eller överfallen. Bovar fanns då med men ganska hanterbart. Jag är lycklig att fått uppleva den tiden, då det var sång och glädje i vårat land, i skolan var det Svenskar Italienare och Finländare. 

Brukar tänka tillbaka till den tiden, det var så problemfritt allt var ungt och skönt. Ungdomarna som växer upp nu i denna otrygga värld fick aldrig uppleva det vi fick på mellan 1950 till 80 talet. Tråkigt att inte vårat Sverige och Europa och övriga världen kan komma överens och hjälpa varandra i stället för krig och elände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar